Michel Mortez is going to and fro France to compere a radio game he created 25 years ago. He is famous among the average Frenchmen. But he is also a poker. Rivetot, his assistant and technician, always goes with him. He is the only one to know what really lies under Mortez's appearance of playful don Juan. When the programme is condemned by the managers, Rivetot delays as long as possible the moment he will have to announce it to Mortez...