La soule is the name of a bag full of sand used as a football and of the game itself. That game has no rule; it's a mix of football, boxing and wrestling. Death can occur so accidentally, so unpunished as it happened so often. Well a match is ceduled in a village and a horse thief responsible for the death of many soldiers of Napoleon will play. So their lieutnant intend to play either.