Camille's life changes when the man she loves disappears overnight after emptying his bank account. She decides to find him and discovers that he is seducing other women in order to defraud them. Camille will do everything to open the eyes of his blindly loving victims to stand up against him and obtain justice. Will they be able to bring him down?