On the trail of a serial killer, Adam, a hardened but respected cop, miraculously survives after being shot in the head. His only lasting effect is amnesia. While recovering, he tries to figure out who he is and who tried to kill him. When he discovers a young woman tied up and terrified in his basement, Adam is faced with the most terrifying of doubts: what if the killer he was hunting is none other than himself?