Marion is a modern woman, professionally successful, but struggling in her love life. To remedy the situation, she uses online dating sites and encounters Laurent on one of them. A game of seduction begins between them. After several exchanges, they decide to meet for real one evening. Everything goes well, they click, but Laurent doesn't accept Marion's decision to take things slowly in the relationship and he decides to force things.