Sofia, June 13, 2014. Just like every day, Ivan comes back to the building he was evicted from. He comes to feed his children, Gigi and Sara, two stray dogs that still live there. But one morning he finds that the dogs have disappeared. Frantic, he alerts the neighborhood and embarks on a desperate search to find his dogs and defend the last bastion of innocence that connects him to the world.