We call them Boyi biyo, or ‘double lung’: they are the meat pushers. Every morning, they wait at the slaughterhouse for their trolley to be filled with large quarters of meat. Then they run through the city to their master butcher. Shilo is one of them. He runs and runs every day. Because Shilo also has a dream : to win the Bangui marathon.