At the edge of the Saint-Jean forest near Corte, nature has overtaken a military barracks whose history is unfamiliar to most people. Today it has become an area for relaxation where families and people into fitness enjoy their leisure time. And yet, in the 1970s this military site filled Foreign Legion soldiers with fear. What is its history and who are these characters?