Jungle is a brassy and intimate portrait of a group of 23-year-old female friends living in the northeastern districts of Paris. They are contemporary women, who are free, multicultural, and urban, who question their identities and speak frankly about sexuality and love. Through their day-to-day struggles and fiery arguments, they offer us a snapshot of an inspiring young generation.