My mother, my father, cows and me: this has been our life since I was born. All the time, every day. But things are going to change. My father is retiring, which he has been waiting for impatiently. My mother and her cows are going to move into another farm. My parents' farm will disappear because I didn't take it over. My mother doesn't want it to stop but she must now start the most important chapter of her life.