Zhenos lives with her sisters in a hotel occupied and run by refugees in the center of Athens. She is only eleven years old, but she has already lived through horrific experiences, having escaped with her family from the armed conflict in Afghanistan. Now far from their home, they try to build a new life, learn the language of a strange country, in constant fear of being evicted. Zhenos lives one day at a time in this hotel with it endless corridors, her memories of war still fresh in her mind, filling her dreams and often turning into nightmares.