From Buenos Aires to Hanover, this photo-novel reveals the struggles, lives spent in exil, and grief but also the happy memories of transwomen like Magali, Maria Belen, Ivana, and Carla who work to protect a treasure trove of seven thousand photos: the Archivo de la Memoria Trans Argentina.