Anissa loves her grandmother Takia with a boundless, passionate love. Takia is more and more tired. Her world has been reduced to the four walls of her living room. Anissa would like to stop time. To always be her grandmother's adored granddaughter. But she will be forced to invent a place for herself.
With short film funding from the Département de la Seine-Saint-Denis and the SCAM – Brouillon d’un rêve.