A secret figure in French documentary cinema, Maria Koleva has filmed all of Paris, written about Marx and has rubbed shoulders with figures such as Serge Daney. This portrait in a room, trying to unveil her militant, poetic and cinematographic universe, located in the Latin quarter of Paris.