Tous mes rêves partent d'Austerlitz is a play by Marjorie Nakache and Mohamed Kacimi, arising from a writing workshop with female inmates of Fleury-Mérogis prison in Paris. From chosen extracts, a camera sets out on an adventure with the façades and windows of our cities, which little by little become familiar to us.