For the fifteen years that she has held the position of janitor in a building on the Rue de la Fidélité in Paris, Arlette has enforced order and cleanliness in her kingdom threatened by the street she cannot control. At nearly seventy, it is time for her to retire and train her replacement. But after dedicating her life to helping the building's inhabitants, it is often difficult to pass the baton.