On December 23, 1977, a passenger plane flying from Istanbul to Paris lost control and crashed into Mont Terrible, one of the slopes of the Jura Mountains on the French-Swiss border. The sole survivor was a three-month-old baby. But there were two families with a baby on board. And in 1977, DNA testing did not yet exist. Lyse-Rose or Emilie? Who is this infant? Two families, polar opposites, are locked in a bitter struggle to have their paternity recognized for the child the media dubbed “Libellule.” After 20 years of investigation, the private detective assigned to the case is murdered. He had just handed over his case files to Emilie, now a young woman. That is when the investigation picks up again and the mystery begins to unravel...