Cergy in the suburbs of Paris. Bastien, sixteen years old, has just won a key game with his team. While he's celebrating the victory, Sékou, his best friend, tells him some sensational news in front of his teammates: Lauriane, the pretty girl in the red scarf, wants to meet him.