Marek, a police officer, has just lost his colleague and best friend during a police operation against a drug trafficking network.
He is trained to infiltrate a gang who import cannabis resin in large quantities from Spain, thanks to Go Fast, super-powerful, high-speed cars filled with drugs that careen straight to the outlying, high-rise districts.