Clément is a talented young rapper, with his two childhood friends by his side. One day, he is recognized for his skills by one of France's biggest rap stars. But their alliance quickly morphs into a dangerous rivalry. On the cusp of fame, the boys are about to find out that in rap - much more than anywhere else - success comes with strings attached.