Two friends work on a luxury yacht in the heart of Saint Tropez. They lead a glamorous life posing as yacht owners. Their carefree everyday life is disrupted by Chloe, who is sent by the oligarch owner to sell the ship to princes from the Middle East. And then they come up with an ingenious plan - to persuade their friends from Paris to impersonate those oriental princes and have a good time over the weekend to thwart the deal.