In the depths of winter, a mysterious young woman lands in a caravan camping in the middle of a forest. There, she meets two other lonely souls: a taciturn former boxer turned hunter and a young dreamer with a passion for puzzles, working at the reception desk. By her side, a blackbird seems to follow her like a shadow, its songs resonating like an echo from the past.