Jonas, a talented chef, attempts to clear his name and win back his family after wrongful imprisonment. As society turns its back on the ex-convict, his last resort is to commit his first crime. By accepting dirty money to set up a fine-dining restaurant, he’s forced to run a money-launder operation to pay it back - not only putting his parole in jeopardy but also his own life and the ones he loves.