In her 8th month of pregnancy, Lucile discovers that her paternal grandmother is not dead as she has always been told, but alive and well in a small village in the Morvan region in France. When she meets her grandmother, Lucile finds out that the boys in the family are under a terrible curse. Could her unborn child be in danger? Contrary to the advice of her friends and family, she sets off for Morvan, determined to face the ghosts of her past.