Thirteen-year-old Nino, a dunce, leaves home against the advice of his violent father. When he returns home, a tragedy breaks out. Tempted to flee this toxic environment, Nino goes out at night with no other aim than to escape it. An encounter makes him realize that another alternative is possible.