In a near future where artificial intelligence reigns supreme, human emotions have become a threat. To get rid of them, Gabrielle must purify her DNA by going back into her past lives. There, she reunites with Louis, her great love. But she’s overcome by fear, a premonition that catastrophe is on the way.