Astrid and Raphaëlle are back with a new wave of mysteries, while upheaval strikes their personal lives. Raphaëlle, still shaken from a near-fatal poisoning, must reinvent her daily life. Meanwhile, Astrid has doubts regarding Tetsuo’s identity.