In search of her origins on Réunion Island, Laura is confronted with the mysterious silence of the authorities. Her encounter with Célian, a nocturnal and committed artist, will lead us to Marie, haunted by her own ghosts. In the heart of the island, Laura, Célian, and Marie piece together the threads of a state scandal.