After Paris’attempts everybody is worring with terrorists. A man runs in the night. He has blood on his face. He finally arrives at a radio station. He explains to his colleagues he has investigated on a terrorist’s cell and one of them has shot himself just in front of him after telling him a bomb is on 11pm Paris-NY flight. It’s set to detonate at 4am in an hour. Are they going to release or not release the information?