In the middle of the Ardennes in the middle of the night, Bruno encounters Fred. Nothing about the two characters predestined them to meet. A strange relationship then ensues, consisting of words unspoken and suspicions, setting in motion a paranoiac spiral whose outcome is deeply uncertain.