A drop of water, a life lost. A silent cry against femicide. Drops of Life explores the invisible violence of feminicides through a poignant metaphor: each drop of water falling in silence symbolizes a female life cut short by domestic violence. The film follows Laura, a woman trapped in a toxic relationship, whose life consumes drop by drop, until the ultimate tragedy.