A group of ghosts from different eras, each more eccentric than the last, live together as best they can in the Château de Mérudeaux, where they lead a quiet life… until the arrival of Alison and Nabil, a couple who has inherited the place and wants to turn it into a hotel. The ghosts decide to haunt them in order to scare them away, but everything changes when Alison begins to see them after an accident.