Paul, twenty-one years old, never knew his father. His mother never wanted to talk about it. Paul and his partner Maya are expecting a child and are determined to force Arlette to reveal Paul's father's identity. When Paul learns who his father is, he has trouble accepting the truth. On the advice of Maya and his friend Tom, he decides to go looking for him.