A woman goes through an abortion. In her apartment, the night is long. Her boyfriend is in the bedroom, and her dog walks around the house, following her everywhere. The woman falls asleep, googles and read stuff on the internet, and keeps waking up. Around her, the noises of the neighbors and the nearby night blend with all her inner noise.