In the south of France, the leader of a Gypsy community and her two sons struggle to save their clan threatened with eviction by rising waters. To survive, they will have to cross the boundaries of legality and fight their way through a dark and dangerous world... all the while concealing the unspoken secret that has haunted their family for seven years.