Eight videos that no one was supposed to see resurface. A strange black hole forming during a weather report. A replay of a man in a suit and tie on an asteroid. A magic trick that goes horribly wrong. Each of these files plunges us into the mental abyss of these characters, between unease and delirium, and haunting. Eight stories. Eight nightmares. One secret.