Twenty-seven-year-old Léa is not the brilliant lawyer her parents imagined. In reality, with Bertille, her best friend and roommate, she has set up an agency to "rent" out their services for all kinds of missions. From picking up balls to being a loving daughter, from marriage counselor to the ideal daughter-in-law, Léa juggles with so many identities that she no longer knows who she is. When her childhood sweetheart reappears on the scene and finds himself mixed up in one of her lies, things will rapidly get out of hand.