Naïma is twenty years old. She does the housework at Étienne's, an ancient gastronomic critic. One day, she surprises the old man with a wine bottle and reveals a real talent for the oenology. Étienne suggests then showing her his cellar which contains the most mythical bottles includeing a château Mouton Rothschild of 1945, the most expensive wine in the world. The next day there is no more question of housework but tasting. Nevertheless the old man never drinks.