Walking in the darkness of the city, feeling its atmosphere, crossing deserted and silent streets, is what Wolfgang likes most in the world. During his solitary walks, Wolfgang only met Martha, an old woman who had become a friend and that he goes to greet every evening. One night, Wolfgang notices, behind the window of an apartment, the silhouette of a girl who observes him.