In an employment office undergoing restructuring, Hélène, the deputy director, receives an alarming e-mail from a desperate unemployed woman. The woman threatens to kill herself on the premises of the agency. With the help of her team, Hélène tries to untangle the internal dysfunctions at the origin of the case in order to prevent the irreparable. Time is running out.