Under Miki's crop top nestles eight months of a rather fulfilling pregnancy, despite the judgment of part of society against the single mother she is eager to become. That's when a new neighbor, armed with a box of Mac & Cheese to heat up, invites himself into her apartment. His visit lasts longer than the cooking time, gradually devouring Miki's space.