A huis clos between a man and an invisible being. Justin leads a fairly solitary, hyper-connected city life, albeit full of digital interactions with the outside world. One day, however, he feels a gaze on the back of his neck while he's home alone. Blaming his imagination at first, Justin initially cohabits with this being, whether fantasized or real. But soon the presence becomes oppressive.