Mathias, a psychotic commercial traveler, tries to reconstruct his time on an island that was perhaps linked to his childhood.When the body of a young woman was discovered, suspicion fell on Mathias, even if other islanders wanted her gone. Immersed in the gaze and hearing of a psychotic character, the spectator lives a psychic experience on the verge of madness.