In a working class town near the border, Anthony and Dylan, two inseparable fourteen-year-olds, decide to set out by foot for a Retro House evening at a nightclub. While one wants to meet up with Océane, a girl he's in love with, the other wants to escape his dealer brother, from whom he's stolen money and some of his drug supply.