Known as "the little fiancée of the Atlantic", Florence Arthaud was above all a great sailor.
Her exceptional list of achievements, unique in this male-dominated world, culminated in her victory in the Route du Rhum in 1990.
Beyond these exploits, "Flo" recounts the incredible destiny of a fiercely free woman who decided to reject her bourgeois milieu and the life that had been laid out for her, to live her dreams to the full.