At the age when you think about getting pregnant even before falling in love, Anouk is single. When a photo of a handsome brunette magically appears on her phone, Anouk investigates. With her best friend Poca, she discovers that the handsome stranger lives in Barcelona. The friends leave immediately on the sleeper train. Between the Spanish Prince Charming, chance encounters and a last suitor who stayed in Paris, Anouk will have to make the right choice so that, this time, her stories end well.