Everything is ready. The purple chair beside the blossoming cherry tree. The camera. The framing. The light. It’s perfect. For Robert there is just one problem: Madeleine, his fiancée, who is sitting right in front of the camera with nothing but a t-shirt. And when he tries to convince her to dress up, an old lady arrives with some cherries from her garden.