A summer morning in the heart of Périgord noir. Five-year-old Lou detects a foreign smell in her mother's hair: that of cold tobacco. When a man joins them to spend the afternoon at the river, Lou observes him and wonders: who is he, what is he doing there, and why is he glued to his mother?