A winter's evening in Paris. Twenty-year-old Antoine has got fixated on the idea of taking the first morning train to the sea. With only a few euros in his pocket, he doesn't have enough money to pay for the ticket. But he has all night to gather together the necessary sum. A whole night ahead of him all to himself.