Each football match night, it's the same deal: Samir gets together with Arthur, and Anna, powerless, has to clean up the pizza boxes and cigarette butts. In order to save their relationship, Anna suggests to Samir that each have to take a step toward each other. Samir then invites Anna to the Parc des Princes to watch a match with his idol, Zlatan Ibrahimović.